مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

پروسه ی اسکیل ورکر استرالیا و مشاوره حضوری

پروسه ی اسکیل ورکر استرالیا و مشاوره حضوری

پرسش شده توسط : امین در تاریخ : شنبه 14 آذر 1394

سلام

من گواهی همکاری با یک شرکتی رو قبلن فرستاده بودم. الان که در مراحل آخر روند صدور ویزا 489 هستم، مدارک بیشتری برای اثبات سابقه کار ازم خواستن که میتونه شامل قرارداد، فیش حقوقی و ... باشه. متاسفانه من طی سه سالی که در شرکت مورد نظر بودم، بیمه نشدم. حالا میخوام از دوستانم در شرکت بخوام که قراردادی بنویسن که ببرم برای ترجمه و ارسال. به نظر شما چه مواردی رو باید در قرارداد ذکر کرد و چه چیزی رو بهتره که ننوشت!

ساعات کار، شروع و پایان قرارداد، سمت و شرح وظایف و... ؟؟

آیا حرفی از حقوق و مزایا و کسورات زده بشه( ضمن اینکه کسوراتی نداشته چون بیمه نبودم). مشکلی پیش نمیاد؟

ممنون  

پاسخ :

با سلام

سوال شما چون چندین سوال است و سوال های تخصصی پروسه ی اسکیل ورکر استرالیا می باشد می توانید برای مشاوره ی حضوری با کارشناس ارشد مهاجرت استرالیا با دفتر موسسه تماس بگیرید و نوبت مشاوره بگیرید . لازم به ذکر است که این جلسه ی مشاوره کامل و مبسوط است و رایگان نمی باشد و به تمامی سوالات شما جواب داده خواهد شد. چنانچه مایلید با دفتر موسسه برای گرفتن وقت حضوری تماس بگیرید.

برچسب ها : 
ویزای استرالیاویزای 489سابقه کاربیمه