مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

دفتر مارا

دفتر مسئول ثبت مهاجرت استرالیا و یا همان دفتر مارا، دفتری مجزا از سازمان مهاجرت و شهروندی استرالیا است که  با این دفتر به طور موازی و متصل کار می کند.
مسئولیت های دفتر مارا در قانون s13  قانون مهاجرت مشخص و ثبت شده است و انجام پروسه مهاجرت تنها با پیروی دستورات این قوانین امکان پذیر می باشد.
اهداف اصلی اداره مارا پیشرفت در پروسه مهاجرت و وارد کردن نیروهای کاری قوی و جوان به کشور استرالیا است.
با توجه به قوانین مارا تنها وکلایی در دفتر مارا  ثبت خواهند گشت که صلاحیت های لازم و کافی برای ارایه این خدمات را داشته، از لحاظ اخلاقی و اطلاعاتی مناسب این شغل باشند.
وکلای ثبت شده دفتر مارا باید همیشه اطلاعات مهاجرتی خود را به روز رسانی و کامل تر  کنند تا معلومات دقیق و به روز را به موکلین خود انتقال دهند.
 یکی از ضروری ترین وظایف وکلای استرالیا این است که به همه شکایت ها و نارضایتی های موکلین به طور کامل رسیدگی کرده، در هر گام پرونده توضیحات لازم را در اختیارشان قرار دهند.
دفتر مارا همیشه  با دولت استرالیا همکاری کرده  تا تنها اشخاصی که صلاحیت های لازم را دارند  وارد خاک این کشور شوند.
با توجه  به قوانین ثبت شده در اداره مهاجرت هم موکلین و هم وکلا از حقوق و تعهدات خود به طور کامل مطلع می باشند.
در استرالیا همه وکلایی که در اداره مهاجرت مشغول به کارند باید در دفتر مارا ثبت شده، کد ثبت داشته باشند.وکلای ثبت شده در مارا دارای استاندارد های حرفه ای و اخلاقی بسیار بالایی می باشند که کار آن ها را تضمین می کند.

اسپانسر ایالتی و اقامت دائم استرالیا

اسپانسر ایالتی و اقامت دائم استرالیا

افرادی که به هر دلیل نمیتوانند حدنصاب امتیاز ویزای اسکیل ورکر را کسب نمایند، می توانند از راه های غیر مستقیم به اقامت دائم استرالیا دست یابند. با استفاده از این روش 5 امتیاز به جمع امتیازات متقاضی اضافه و چنانچه مجموع امتیازات وی به 55 برسد از این طریق اقدام نمایید . 

مهاجرت استرالیا

دراین روش ( اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق اسپانسر ایالتی ) میبایست درخواستی جهت اخذ اسپانسر به یکی از ایالت های استرالیا که به مهارت و تخصص فرد احتیاج دارد ارسال شود. ( البته شغل متقاضی باید در لیست اداره مهاجرت آن ایالت وجود داشته باشد. )

بسیاری از ایالتها وقتی اسپانسر فردی می شوند خدمات بسیار عالی ، منظم و از قبل برنامه ریزی شده ای را در اختیار آن فرد قرار خواهند داد تا آن فرد بتواند از مشکلات اولیه غربت در بدو ورود سریعتر عبور کرده و با جامعه و فرهنگ جدید تطبیق پیدا کند. این حمایت ایالتها تا کنون بسیار مفید بوده و حتی نشان داده است که از داشتن دوست و فامیل و آشنا نیز موثر تر می باشد. وقتی یک ارگان دولتی شما را مورد حمایت قرار می دهد شما دارای یک پشتوانه سیستماتیک و سازمان دهی شده خواهید بود که هدفش این است که هر چه سریعتر شما را وارد بازار کار نموده و از تخصصتان جهت پیشرفت جامعه استفاده نماید.

مزایای استفاده از اسپانسر ایالتی

1- دسترسی سریعتر به شغل مرتبط با تحصیلات نسبت به افرادی که اسپانسر ندارند !
2- به دلیل این که ایالت مربوطه علاقه دارد هر چه سریع تر به ثمره سرمایه گذاری خود روی شما دست یابد، به شما کمک خواهد نمود که وارد بازار کار شده و با به کار گیری مهارت خود در آن ایالت باعث پیشرفت صنعتی، علمی، اجتماعی و فرهنگی آن ایالت بشوید.

3- اخذ اقامت دائم استرالیا

4- ایالت مربوطه به شما کمک خواهد نمود که مراحل اولیه تثبیت شدن در کشور جدید را سریع تر پشت سر بگذارید. به همین دلیل در مواردی از قبیل: پیدا کردن محل زندگی، مدرسه برای بچه ها ، تقویت زبان انگلیسی متقاضی ، همسر و بچه ها، تطبیق پیدا کردن با محیط جدید به لحاظ اجتماعی و فرهنگی، پیدا کردن راه و چاه های قانونی و غیر قانونی (البته منظور از غیر قانونی راهنمایی شما جهت شناخت نسبت به کارهایی است که نباید انجام شود) و بسیاری از خدمات دیگر به شما کمکهای شایانی می نماید .

این کمک ها آنقدر جالب و با ارزش می باشند که دوست داریم همه افراد از طریق اسپانسر ایالتی اقدام نمایند. هر چند که موسسه تداوم نسل سپید و بسیاری از همکاران معتبر ما که در زمینه مهاجرت فعالیت دارند چنین سرویسهایی را برای موکلین خود کم و بیش فراهم میآورند، اما این را بدانید که سرویسهای برنامه ریزی شده، سازمان دهی شده و سیستماتیک از طرف دولت محلی آن منطقه بسیار با ارزش بوده و داشتن یک پشتیبان دولتی مزایای خوبی قلمداد می شود.

لیست مشاغل مورد نیاز ایالتها در هر زمان با توجه به شرایط اقتصادی و بازار کار در ایالت مربوطه بدون اطلاع قبلی تغییر می نماید. این که فرضا ایالت استرالیای جنوبی در حال حاضر به نیروی کار متخصص در زمینه شیمی نیاز دارد، دلیل بر این نیست که 4 ماه بعد نیز این ایالت افرادی با تخصص شیمی را بپذیرد. پس سعی کنید برنامه خود را طوری تنظیم نمایید که همه کارهایتان حد الامکان به موقع انجام گردد تا به موقع نیز بتوانید از فرصت داشتن یک اسپانسر ایالتی استفاده نمایید.

کوچ به استرالیا

بهترین راه مهاجرت استرالیا ویزای تخصص و مهاجرت کاری به استرالیا می باشد. به این معنا که این راه سهل می باشد، زیرا استرالیا به دنبال مهاجرانی است که بتوانند در گسترش این کشور نقش مفید و موثری را اجرا نمایند. همچنین اداره مهاجرت به استرالیا هر سال لیستی از مشاغل مورد نیاز استرالیا را ابلاغ می کند (لیست کشوری و ایالتی) تا در بازار کار تعادل برقرار نماید. به طور مختصر، اگرچه استرالیا به طور مستمر در حال پذیرش مهاجر است، لیکن وجود علاقمندان زیاد، امر مهاجرت به استرالیا را سختتر و زمانبرتر کرده است. چنانچه مایلید برای داشتن شغل در استرالیا به این کشور مهاجرت داشته باشید اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات کاملی در خصوص با چالش های مهاجرت به استرالیا دریافت کرده اید و از مشاوره مهاجرتی مناسب استفاده نمایید. در این جا مختصری از اطلاعات مهاجرت کاری استرالیا و ویزای تخصص را برای شما قرار داده ایم تا در صورت علاقه مندی با ما تماس بگیرید و از اطلاعات دقیق و جزئی کارشناسان ما بهره مند شوید.

شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای تخصص استرالیا :

1.سن بیشتر از 18 سال و کمتر از 45 سال.

2.رشته  باید در لیست مهارت های لازم استرالیا موجود باشد

3.کسب امتیاز لازم در امتحان IELTS

4.حداقل1 سال سابقه کار در رابطه با رشته از 24 ماه قبل از اقدام برای مهاجرت

شیوه های مهاجرت از طریق تخصص 

1. مهاجرت افراد متخصص مستقل : این ویزا، ویزای اقامت دائم می باشد.

2. مهاجرت اشخاصی که از حمایت ایالتی برخوردارند :این ویزا نیز ویزای اقامت دائم می باشد

3. مهاجرت به روش حمایت مناطق خاص این ویزا، ویزای مشروط سه ساله می باشد.