مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت

مهاجرت در لغت به مفهوم جابجایی فرد یا افراد از محلی به محل دیگر است و در طول تاریخ و حتی قبل از آن و تا امروز، مهاجرت یک پدیده شناخته شده و رایج است که دلایل و عوامل متعددی دارد، از جمله مهمترین این عوامل عبارتند از : جنگ ، شرایط آب و هوایی ، فقر ، تبعیض ، بیماری و ...

با توجه به عوامل فوق در واقع دلیل مهاجرت دور شدن از شرایط نامساعد زندگی و دستیابی به زندگی بهتر است.

قبل از پرداختن به بحث مهاجرت اکیدا توصیه میکنیم که به هیچ وجه برای مهاجرت به هر کشوری از جمله استرالیا از روشهای غیرقانونی استفاده نکنید. با کمی جستجو در اینترنت میتوانید عواقب ناشی از مهاجرت هایی از این دست را بررسی کنید.

مهاجرت در معنای امروزی

در معنای جدید مهاجرت به نقل مکان و کوچ از کشوری به کشور دیگر گفته میشود و یا اقامتی طولانی مدت در کشوری که مهاجر در بدو ورود شهروند آن کشور نیست و حتی ممکن است هرگز موفق به اخذ شهروندی کشور مقصد نشود !

درباره مهاجرت باید بدانیم که

مهاجران هنگام ترک میهن خود باید بسیاری از داشته ها و علاقمندی های خود را نظیر : خانواده، دوستان و فرهنگ خود راهم ترک گویند. آنها همچنین باید اموال خود را به پول نقد تبدیل کنند تا بتوانند خرج مسافرت و مهاجرت خود را تامین کنند.

مقصد مهاجرت معمولا با آغوش باز از مهاجران استقبال نمیکند و مسائل مهم دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از مهاجرت کاملا مورد بررسی قرار گیرد که مهمترین آنها عبارت است از : اشتغال و کاریابی ، مسکن ، زبان و فرهنگ.

در این بین اشتغال و کاریابی نیاز به توضیح ندارند چرا که برای یک زندگی مناسب از نیازهای ضروری است.

زبان : بدون تردید برای ارتباط برقرار کردن باید با زبان مردم آن کشور آشنا بود. بدیهی عدم آشنایی با زبان مشکلات عدیده ای را برای مهاجران بوجود خواهد آورد

فرهنگ : فرض کنید مقصد مهاجرتی شما کشوری است که مردم آن تعصب ویژه ای روی نژاد و مسائلی از این قبیل دارند ، آیا تحمل و توان زندگی در چنین شرایطی را دارید و یا با توجه به کش مکش های دینی و مذهبی موجود در جهان باید بیندیشید که آیا مقصد مهاجرتی مورد نظر شما تا چه حد درگیر چنین مسائلی هستند !

بهترین کشور برای مهاجرت

شرایط اقتصادی مناسب ، سطح رفاه ، بازار کار ، قیمت مسکن و اجاره خانه و مهاجرپذیر بودن کشور مقصد مواردی است که باید بدقت مورد ارزیابی قرار گیرد.

ما (موسسه تداوم نسل سپید) با توجه به تجربه کاری و ارتباط مستمر با متقاضیان مهاجرت به جرآت به شما میگوییم که استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت است و تنها موضوعی که برای برخی از افراد ممکن است ایجاد مشکل کند مسئله زبان انگلیسی است و این موضوع دقیقا به خود متقاضی بستگی دارد که قبل از مهاجرت به استرالیا توانایی های خود را در رابطه با زبان انگلیسی ارتقاء دهد.

بد نیست بدانید که مسئله زبان از دید سازمان مهاجرت استرالیا دور نمانده است و بدقیت این مسئله را ارزیابی میکنند و به همین دلیل است که داشتن حداقل آیلتس 6 ایچ اسکیل شرط لازم و ضروری مهاجرت به استرالیا است. البته سازمان مهاجرت استرالیا تمهیداتی را برای آموزش زبان انگلیسی به آندسته از مهاجران که آشنایی کافی با این زبان را ندارند اندیشیده است.