مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا

طرق مهاجرت به استرالیا
شرایط مهاجرت به استرالیا و قوانین جدید مهاجرت به استرالیا را از منابع موثق استخراج نموده و خدمت شما ارائه داده ایم ، در بین راه های متنوعی که در ذیل آمده شرایط مهاجرت به استرالیا برای افرادی که دارای مهارت هستند و یا شرایط تحصیل دارند و یا امکان سرمایه گذاری و کارآفرینی راه های متفاوتی تعریف گردیده ، حال اگر شما با هر مدرکی به دنبال شرایط مهاجرت به استرالیا هستید می توانید در بخش بندی های مختلف ویزای مورد نظر خود را بسته به شرایط خود انتخاب نمائید . در این مقاله تمام شرایط مهاجرت به استرالیا توضیح داده شده و امید است با خواندن این مقاله در باب شرایط مهاجرت به استرالیا اطلاعات مناسبی به دست آورید .
یکی از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل در استرالیا میباشد . شاید برای شما سوالاتی بوجود آمده باشد در زمینه تحصیل در کشور استرالیا پیش آمده باشد به اجمال به آنان خواهیم پرداخت . چند نمونه از سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود به شرح ذیل است…  
آیا تحصیل در این کشور رایگان است؟ نحوه دریافت اقامت دائم در کشور استرالیا از طریق تحصیل به شکل است؟ گپ سنی در این کشور وجود دارد؟ مدرک زبان نیاز است؟ زبان تحصیل در این کشور چیست؟ موسسه حقوقی ملک پور با بهره گیرری از وکلای حاذق خود می تواند شما را به صورت تلفنی و رایگان در زمینه مشاوره دهد.
استرالیا از نظر رنکینگ سومین کشور انگلیسی زباان جهان می باشد که دارای سی و هشت دانشگاه دولتی می باشد . در این کشور نظام آموزشی به نحوی طراحی شده است که در هر سال فقط دو ترم تحصیلی خواهید داشت و ترم تابستانی جهت تسعیل و تسریع در زمان تحصیل شما برنامه ریزی شده است . زمان آغاز ترم تحصیلی در ماه سپتامبر است و شما نهایتا تا اواخر اگوست مهلت جعت ثبت نام دارید . شما برای اخذ ویزای تحصیلی کشور استرالیا حداقل نیاز به یک مدرک زبان انگلیسی IELTS 6 دارید و لازم است بدانید شما می توانید تا یک ماه پس از پست کردن مدارک ، مدرک زبان خود را تسلیم نمایید .
تحصیل در استرالیا دوره های SCHOOLS:
در این دوره که برای افراد است که قصد تحصیل در مقاطع زیر دیپلم را دارند می باشد که می توانند دو نفر به عنوان گاردین که معمولا پدر و مادر فرد هستند اجازه حضور در کنار فرزندان خود را تا سن ۱۸ سال خواهند داشت . هزینه تحصیل در این دوره ۱۰۰۰۰ $ الی ۱۸۰۰۰ $ می باشد .
تحصیل در دوره های FOUNDATION & DIPLOMA:
این دوره همان دوره دیپلم در ایران است که دانش آموزان عزیز می توانند با یکسال تحصیل در این دوره ، به مقاطع دانشگاهی راه یابند . هزینه تحصیل در این دوره ۱۵۰۰۰ $ الی ۲۸۰۰۰ $ می باشد . موسسه حقوقی ملک پور با در دست داشتن اطلاعات تکمیلی در زمینه مهاجرت و تجربه بالای خود می تواند شما را در تمامی طول مسیر شما را تا رسیدن به هدف قانونی خود همراهی و کمک نماید.
برای افرادی که مدرک دیپلم نظام قدیم دارند باید در دوران دیپلما تحصیل نمایند. برای افرادی که خواهان تحصیل در رشته های پزشکی هستند باید در دوره های دیپلما تحصیل نمایند سپس باید چهار سال در رشته علوم پایه تحصیل نمایند و سپس به شرط قبولی در آزمون دانشگاه می توانند در رشته های پزشکی ادامه تحصیل نمایند.
مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل در استرالیا – مقطع لیسانس:
مقطع لیسانس در کشور استرالیا ۴سال زمان تحصیل به طول می انجامد وهزینه تحصیل ۱۶۰۰۰ $ الی ۳۵۰۰۰ $ می باشد در این دوره دانشجویان اجازه بیست ساعت کار در هفته را دارا می باشند که با کارهای پارت تایم می توانید سهمی از مخارج زندگی خود را پوشش دهید.
تحصیل در استرالیا – مقطع فوق لیسانس:
در دوره فوق لیسانس دانشجویان در مدت دو سال تحصیل خود می توانند همانند دوره لیسانس می توانند بیست ساعت در هفته کار به صورت پارت تایم انجام دهند . هزینه تحصیل حدود ۲۰۰۰۰$ الی ۳۵۰۰۰ $ می باشد . هزینه زندگی در کشور استرالیا حدود ۱۰۰۰ $ الی ۱۵۰۰۰ $ می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل میتوانید مقاله تخصصی مربوط به این موضوع را در وبسایت ما مطالعه بفرمایید و از ویدیو و وویس های تهیه شده در این باب نیز بطور رایگان بهره مند شوید.
مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای کار
یکی از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق کار در استرالیا میباشد که دارای متقاضی بسیاری هم میباشد .اخذ ویزای کار در تمام کشور ها یکی از سریع ترین راه ها در بحث گرفتن اقامت دائم است . این سخن به این دلیل بیان می شود چون شما به آن کشور مالیات و بیمه می پردازید شما زودتر از سایر ویزا ها به اقامت خواهید رسید . شایان ذکر است در کشور استرالیا به علت توریست پذیر بودن نفرات زیادی خواهان مهاجرت به این کشور هستند و این باعث خواهد شد زمان طولانی تری نسبت به سایر کشور ها در صف انتظار اخذ ویزا بمانید . و کشور استرالیا قانون عطف ما سبق دارد بر این اساس اگر قانون در مابین پرسه ویزا شدن شما تغیر کند شما باید از ابتدا اغاز و یراساس قوانین جدید پیش خواهید رفت.
شما برای اقدام در ابتدای امر باید مدرک IELTS 6 و یک نامه JOB OFFER به همراه مدارک شناسایی و مدرک تحصیلی لیسانس را باید دارا باشید.
مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای جستجوگر کارskilled worker استرالیا
ویزای جستجوگر کار در کشور استرالیا بر اساس امتیاز بندی است . کشور استرالیا چون هجوم سیل زیادی از توریست را دارد به همین خاطر علاوه بر اینکه زمان زیادی را باید صف انتظار باشید و قانون عطف ما سبق دارد ، شما باید مدرک تحصیلی تان در لیست مشاغل مورد نیاز باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر میتوانید مقاله تخصصی مربوط به این موضوع را در وبسایت ما مطالعه بفرمایید و از ویدیو و وویس های تهیه شده در این باب نیز بطور رایگان بهره مند شوید.
مهاجرت به استرالیا از طریق تولد
تابعیت و اخذ تابعیت در اصل رابطه سیاسی و معنوی است که سبب می شود شخص به دولت معینی تعلق داشته باشد. تابعیت استرالیا از طریق تولد جزء اصلی ترین انواع تابعیت می باشد. این تابعیت با تولد شخص شروع شده و در طول زندگی ادامه می یابد و از ۲ روش خاک و خون حاصل می شود. سیستم تابعیت در استرالیا، سیستم خاک می باشد بدین صورت که هر فردی که در خاک استرالیا متولد شده باشد چه والدین او از اتباع استرالیا باشد و یا از اتباع استرالیا نباشد جزو تبعه و شهروند استرالیایی محسوب می شود. پس با متولد شدن فرد در خاک استرالیا، آن نوزاد یک شهروند استرالیایی محسوب می شود. نکته جالبی که در مورد تولد در خاک استرالیا وجود دارد این است که اگر نوزاد در کشتی دولتی استرالیا به دنیا بیاید حتی در آب های آزاد جزو تبعه کشور استرالیا محسوب می شود.
یکی از امکانات رفاهی در استرالیا این است که استرالیا هی چگونه هزینه ای برای تولد نوزاد از والدین او دریافت نمی کنند و به کودک امکانات قابل توجهی می دهند. استرالیا از قبل بارداری و از زمان بارداری تا زمان تولد بچه هیچ گونه هزینه ای از والدین نوزاد دریافت نمی کند ولی البته اینکه فرد کدام بیمارستان برود هم دست خود فرد نیست و به منطقه محل زندگی فرد بستگی دارد. البته این نکته شایان ذکر است که استرالیا در سال ۲۰۱۵ هفتمین کشور در سطح جهان است که از رفاه اجتماعی بالایی برخوردار است. استرالیا از آنجا که به خانواده اهمیت زیادی می دهد احتمال بسیار بالایی وجود دارد که به والدین به واسطه بچه اقامت دهند و یا شاید بتوان گفت که این احتمال به ۹۹ درصد نیز برسد، پس می توان گفت یکی از بهترین کشورها برای تولد فرزند و به واسطه آن کسب اقامت و تابعیت برای والدین به واسطه تولد فرزند، استرالیا می باشد.
برای تولد فرزند در استرالیا، پرداخت هیچ گونه هزینه ای از سوی پدر و مادر لازم نیست. هزینه های بیمارستان دولتی برای تولد فرزند در استرالیا توسط دولت استرالیا پرداخت می شود و کودک به محض تولد در استرالیا، شهروند استرالیا محسوب و همه قوانین شهروندی درباره وی اجرا می شود. در نتیجه اغلب هزینه های درمانی در استرالیا رایگان و یا دارای هزینه ای بسیار اندک برای توابع خود می باشد. کشور استرالیا تابع خون است یعنی اگر پدر یا مادر نوزاد متولد شده دارای تابعیت کشور استرالیا باشد می تواند برای فرزندان خود در خواست تابعیت کند .
ویزای ازدواج استرالیا جهت افرادی صادر می گردد که با یک شخص تبعه استرالیا ازدواج نماید و طبق قوانین ۲۰۱۸ ویزای ازدواج استرالیا، ایشان بعد از ازدواج می توانند ویزای ازدواج استرالیا را اخذ نمایند. ویزای نامزدی یا ازدواج استرالیا ویزایی است که شخص مقیم استرالیا می تواند همسر خود را به استرالیا ببرد که با هزینه کمتر و یا به صورت رایگان از دولت استرالیا در دسترس است. اگر شما ازدواج کردید یا نامزد یک شهروند یا مقیم دائم استرالیا هستید، شما شرایط دریافت ویزای ازدواج استرالیا را دارا می باشید.
کلیه متقاضیان ویزای ازدواج استرالیا باید یک ضامن استرالیا داشته باشد. اسپانسر شما باید یک بیانیه کتبی متعهد به حمایت از شما برای ۲ سال اول خود را در استرالیا، از جمله محل اقامت و کمک های مالی برای رفع نیازهای زندگی مناسب ارائه دهد. رابطه شما با شریک زندگیتان به عنوان بخشی از روند درخواست ویزای ازدواج استرالیا ارزیابی شده است.
علاوه بر این، برنامه های کاربردی در برابر نیازهای بهداشت و شخصیت استرالیا ارزیابی شده است. اگر شخص متقاضی ۲ سال به صورت مشترک با همسر خود زندگی کند و مدارک این موضوع را اثبات کنند و به اداره مهاجرت ارائه دهند و اثبات کنند، شرایط اخذ اقامت دائم استرالیا را خواهند داشت . کسانی که قصد اقامت از طریق ازدواج را دارند باید ثابت کنند که رابطه ی آن ها واقعی است و هدف آنها از ازدواج کسب اقامت نبوده و باید مدارکی برای اثبات این موضوع برای قبل و بعد از ازدواج به دولت استرالیا ارائه دهند.
برای درخواست ویزای ازدواج استرالیا شخص متقاضی باید از نظر قانونی با فرد مورد نظر خود ازدواج کرده باشد، اگر شما در یک کشور دیگر از استرالیا ازدواج کرده باشید، باید ازدواج خود را طبق قوانین استرالیا به رسمیت ثبت کنید تا مورد تایید دولت استرالیا قرار بگیرد. اگر شما درخواست ویزای ازدواج استرالیا را دارید، باید ازدواج به صورت رسمی ثبت شده باشد و بتوانید اثبات کنید که در ۱۲ ماه گذشته با همسر خود به صورت مشترک زندگی کرده اید.
مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری
شما برای اخذ این نوع ویزا باید سن شریفتان کمتر از ۵۵ سال باشد و موافقت نامه های دولتی ایالات استرالیا ، داشتن حداقل سه سال سابقه مدیریت در مورد مذکور ، داشتن تمکن مالی حدود ۱۱۲۵۰۰۰ $ و تمکن ۷۵۰۰۰۰$ جهت سرمایه گذاری در کشور استرالیا ، کسب مدرک زبان انگلیسی حداقل IELTS 5 و عدم وابستگی جز همسر خود شرایطی است که برای انجام دادن این امر به آن توجه لازک را داشته باشید. ما بحث سرمایه گذاری به شما پیشنهاد نمی کنیم لذا اگر خواهان تحقق این امر هستید با وکلای حرفه ای مشورت کنید که موسسه حقوقی ملک پور شما را در اجرایی شدن این هدف می تواند همراه شما باشد.
ویزای خویشاوندان :
ویزای خویشاوندان در استرالیا برای تمام دوستان و بستگان شما این امکان را محیا می سازد تا بتوانند با دعوتنامه شما به نزد شما برای مدت محدودی که officer ویزای شما این مدت را معین می سازد و باید بدانید که تایید ویزای شما و مجوز اخذ ویزای شما در inter view توسط officer visa صادر می گردد . شخصی که برای این نوع tipe ویزا اقدام می نماید باید دارای تمکن مالی خوب ولی مدارکی دال بر تعلق خاطر به کشور خود و عدم قصد ماندن در کشور استرالیا را ارائه دهد .
مهاجرت به استرالیا از طریق ثبت شرکت در استرالیا
اخذ این نوع ویزا منوط به دریافت نامه حمایت دولت منطقه ای یا ایالتی در کشور استرالیا است . لذا باید همراه با این نامه شما تجربه و مهارت لازم در آن زمینه مذکور را دارا باشید .
شما برای اخذ این ویزا باید سنی کمتر از ۵۵ سال را علاوه بر داشتن حمایت نامه از ایالت های استرالیا و ارائه تمکن مالی حداقل پانصد هزار دلار استرالیا در حساب داشته باشید .
مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی
موسسه حقوقی ملک پور و موسسه مشاوره ای MIE اتریش هیچگونه خدمات و مشاوره ای در زمینه ی پناهندگی انجام نمیدهند و این مقاله تنها جهت اطلاع و آگاهی عموم از مضرات و خطرات پناهندگی میباشد.
انواع ویزاهای دسته ی پناهندگی استرالیا:
ویزای پناهندگی زیر کلاس ۲۰۰
این ویزا مربوط به کسانی می باشد که در کشور خودشان مورد تعقیب و پیگرد قانونی بوده و نیاز به اسکان در یک کشور دیگر را دارند. اکثریت کسانی که زیر گروه این ویزا قرار می گیرند توسط کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان، United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR)، بررسی شده اند و به دولت استرالیا جهت سکونت مجدد معرفی گردیده اند.
ویزای خاص بشر دوستانه زیر کلاس ۲۰۱
کسانی که در کشور خودشان هستند و مورد تعقیب و پیگرد قانونی می باشند و اجازه و امکان خروج از کشورشان را ندارند در زیر گروه این ویزا قرار می گیرند.
ویزای نجات اضطراریEmergency Rescue Visa زیر کلاس ۲۰۳
پروسه ی این ویزا بسیار سریع تر انجام می پذیرد و مخصوص به کسانی است که شرایط کلی پناهندگی را داشته و در عین حال زندگی و آزادیشان به سکونت مجدد به صورت بسیار فوری بستگی دارد.
ویزای زنان در معرض خطر زیرکلاس ۲۰۴
این دسته ویزا مخصوص زنان و وابستگانشان می باشد. کسانی که مورد تعقیب و پیگرد قانونی بوده و در خارج از خاک کشورشان هستند و کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان پیگیر پرونده شان است. این اشخاص از حمایت یکی از مردهای خانواده یا بستگانشان برخوردار نبوده و به دلیل جنسیت شان در معرض خطر تعدی، آزار و اذیت و یا سوء استفاده جدی هستند.