مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

دفتر مارا

دفتر مسئول ثبت مهاجرت استرالیا و یا همان دفتر مارا، دفتری مجزا از سازمان مهاجرت و شهروندی استرالیا است که  با این دفتر به طور موازی و متصل کار می کند.
مسئولیت های دفتر مارا در قانون s13  قانون مهاجرت مشخص و ثبت شده است و انجام پروسه مهاجرت تنها با پیروی دستورات این قوانین امکان پذیر می باشد.
اهداف اصلی اداره مارا پیشرفت در پروسه مهاجرت و وارد کردن نیروهای کاری قوی و جوان به کشور استرالیا است.
با توجه به قوانین مارا تنها وکلایی در دفتر مارا  ثبت خواهند گشت که صلاحیت های لازم و کافی برای ارایه این خدمات را داشته، از لحاظ اخلاقی و اطلاعاتی مناسب این شغل باشند.
وکلای ثبت شده دفتر مارا باید همیشه اطلاعات مهاجرتی خود را به روز رسانی و کامل تر  کنند تا معلومات دقیق و به روز را به موکلین خود انتقال دهند.
 یکی از ضروری ترین وظایف وکلای استرالیا این است که به همه شکایت ها و نارضایتی های موکلین به طور کامل رسیدگی کرده، در هر گام پرونده توضیحات لازم را در اختیارشان قرار دهند.
دفتر مارا همیشه  با دولت استرالیا همکاری کرده  تا تنها اشخاصی که صلاحیت های لازم را دارند  وارد خاک این کشور شوند.
با توجه  به قوانین ثبت شده در اداره مهاجرت هم موکلین و هم وکلا از حقوق و تعهدات خود به طور کامل مطلع می باشند.
در استرالیا همه وکلایی که در اداره مهاجرت مشغول به کارند باید در دفتر مارا ثبت شده، کد ثبت داشته باشند.وکلای ثبت شده در مارا دارای استاندارد های حرفه ای و اخلاقی بسیار بالایی می باشند که کار آن ها را تضمین می کند.