مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

مهاجرت به استرالیا

پرسش و پاسخ در زمینه مهاجرت به استرالیا - ویزای استرالیا

زبان آیلتس جنرال یا آیلتس آکادمیک

مدرک زبان آیلتس جنرال یا آیلتس آکادمیک

پرسش شده توسط : سیما در تاریخ : سه شنبه 28 مهر 1394

من می خواهم برای مهاجرت به استرالیااز طریق اسکیل ورکر اپلای کنم .سوال من از شما این است که آیلتسی که باید ارئه بدهیم حتما آیلتس جنرال باشد؟(من لیسانس مکانیک هستم)  ادامه مطلب ...

تافل بجای آیلتس در ویزای اسکیل ورکر استرالیا

مدرک زبان تافل به جای آیلتس

پرسش شده توسط : رسول در تاریخ : سه شنبه 28 مهر 1394

سلام و وقت بخیر

برای اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا مدرک زبان انگلیسی حتما باید آیلتس باشد و یا می شود از مدارک دیگر مثل تافل استفاده کرد؟  ادامه مطلب ...

امتیاز مدرک لیسانس برای اسکیل ورکر استرالیا

امتیاز مدرک لیسانس برای اسکیل ورکر استرالیا

پرسش شده توسط : کیانوش در تاریخ : سه شنبه 28 مهر 1394

سلام و وقت بخیر .

امتیاز مدرک لیسانس برای پروسه ی اسکیل استرالیا چند است؟ و این امتیاز برای همه ی رشته ها و دانشگاهها یکی است و مثلا لیسانس دانشگاه آزاد با سراسری دارای یک امتیاز هستند؟  ادامه مطلب ...